WELCOME BrianID !!

Moosie

Grand poopa
Joined
Dec 9, 2000
Messages
17,526
Location
Boise, Idaho
BrianID is a local (What ever that means
) that I came across from Monster Mulies. Just wanted to give him a Warm Moosies Welcome. I'm not sure if he's here to share a hunting story or if it's the Adult section.. Either way, MAybe he'll post a picture of a nice buck if We give him a warm welcome
 

millstev

New member
Joined
Nov 10, 2003
Messages
17
Location
Pocatello, ID
WElcome Brain and I am new to this board also. I hang out on Monster Muleys a lot and live in Idaho as well. This site looks awesome and look forward to learning a lot of stuff from everyone here.

Steve
 

Hghcountry

New member
Joined
Apr 17, 2003
Messages
8
Location
idaho
Welcome Brian, I am from the other side of the state, I saw your buck on that "other" site. I dont post too much but its good to have ya here.

-Hghcounty
 

OSOK

New member
Joined
Nov 10, 2003
Messages
446
Location
CO, of course
Hell,

We might as well break out the kegger, and make this a party!!!

Newbie 2. Fortunately, or unfortunately... I havn't figured it out yet, but I live in Greenie-ville. aka CO... Looks like you boy'z are a bit more on the layed back side over here. Then again, the amount of traffic isn't exactly, rush hour. I'm coo' w/ dat dough! So, ya'llz probly ain't gonna git rid of me, even though youz gonna want 2...

By the way. You won't be seeing any pictures from me. I'm too computer illiterate, aka Lazy, to figure it out on my own!!!LOL
 

mtmiller

Well-known member
Joined
Jul 7, 2001
Messages
9,408
Location
Montana
Alright, who let all the MM guys in?


This used to be a respectable place.


Welcome aboard fellas.
 

Ridge Runner

New member
Joined
Sep 21, 2003
Messages
2,142
Location
On the ridge
Hey welcome Brian ID

Glad to see you over here to and thanks for the info for next year.
I'm pretty new to the site here but it sounds like a great bunch of characters that aren't afraid of having a good time and a laugh
Also nice buck you got this year and good story.

Happy trails
 

OSOK

New member
Joined
Nov 10, 2003
Messages
446
Location
CO, of course
I know... Pretty bad huh. You know things have hit the bottom, when your average Utard on the place has even digressed!


Bunch of slack jaw forky killin bastads, Dats fore sure.
 

Moosie

Grand poopa
Joined
Dec 9, 2000
Messages
17,526
Location
Boise, Idaho
<BLOCKQUOTE>quote:</font><HR> Alright, who let all the MM guys in? <HR></BLOCKQUOTE>

HEHE.. you post a Few hunting pictures... A movie of you pushing over a tree.... and a 1/2 Nekid picture covering yourself up with a pan and they come a Flocking
What is Wrong with this World !!!Next thing you know People will be watching shows Like Jerry Springer




Welcome you Dilusional Fruit cakes !!! Welcoem to the House of Moosie, Were we have fun and kill bunches of stuff. I'm sure you'll fit right in.
 

steelie

New member
Joined
Oct 22, 2003
Messages
6
Location
this is the place - WTF?
One mor delusional UTARD from MM has come in..........ME!!!!...so you'd better get the cat fixed.....

Nice site Moosie - You guys are pretty damn funny over here!
 

Moosie

Grand poopa
Joined
Dec 9, 2000
Messages
17,526
Location
Boise, Idaho
Holy CRAP !!! the Infux of Utards is going to Tip this Joint


Steelie, Welcome Aboard MAte. Do you think Brian (Founder) at mm.com doesn't apreciate my humor ? MAybe I should Tone it down... Heh.. HEheh.. hehehehhehe .. HAHA H HAHAHAHAHAHAHH !! YAh right


Pull up a Stump and Join the Campfire, The only rule is you need to tell a hunting story every now and then too
 

steelie

New member
Joined
Oct 22, 2003
Messages
6
Location
this is the place - WTF?
<BLOCKQUOTE>quote:</font><HR>Originally posted by Moosie:
Holy CRAP !!! the Infux of Utards is going to Tip this Joint


<HR></BLOCKQUOTE>

Remember moosie, we are activly invading your lovely state, if it wasn't for the lottery, porn shops, and thick liquer you guys have, we would have already annexed you by now


I'm sure Brian is grinding his teeth right now, cursing the Moosie, but for God's sake - you were showing bush!! LMAO.......water looked cold, I would have covered the little guy up too


<FONT COLOR="#800080" SIZE="1">[ 11-14-2003 22:14: Message edited by: steelie ]</font>
 

Moosie

Grand poopa
Joined
Dec 9, 2000
Messages
17,526
Location
Boise, Idaho
HEHE.. Lottery brings Utah-ins over every month. If I was a Successfull biz man, I'd open a Porn/beer/loto store right at the Border.... Except, I've been to SLC and Know you SLC puts Idaho to Shame with the Adult stuff


I still haven't gotten my personal Email from "FOUNDER" to tell me to leave. But I think it's coming someday ?!?!?!
 

BrianID

Active member
Joined
Nov 11, 2003
Messages
235
Location
SE Idaho/El Paso, TX
Moosie,
I don't know how I missed this post. Has anyone ever been banned from MM? If not you might be the first. LOL
I haven't bagged a huge buck yet but here's some pictures of deer that I have taken durng the last couple of years.

2002 SE Idaho 184" Buck

2003 SE Idaho 25" Buck
 

Moosie

Grand poopa
Joined
Dec 9, 2000
Messages
17,526
Location
Boise, Idaho
No.. they'd have a Hard time Banning me. It would just cause them grief I think ..... Buuahahaha !!


Nice Fuggin Bucks man. Do you ever hunt that late season over there ?
 

TheKnack

New member
Joined
Nov 20, 2003
Messages
12
Location
Colorado
Another new guy from the infamous MM site.
Having fun looking around here.
Anything with hunting...count me in.
Like Osok I have pictures but usually have to rely on someone more computer literate to post them. LOL.
Looking forward to BS with all of you.
Best,
Jerry
 

BrianID

Active member
Joined
Nov 11, 2003
Messages
235
Location
SE Idaho/El Paso, TX
I can't seem to draw a good late season tag. I have hunted the late general archery season in in the upper snake region. The only late season hunts in the southeast region are the archery hunt in Unit 72 and the muzzleloader hunt for units 75,77 & 78. Both tags are easy to draw but I don't want to give up my general season for either of those tags.
 
Top